REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

Spis treści

  1. Definicje.

  2. Postanowienia ogólne.

  3. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego.

  4. Produkty dostępne w Sklepie Internetowym.

  5. Rejestracja i logowanie.

  6. Ceny Produktów i Płatności.

  7. Zamówienia.

  8. Dostawa.

  9. Doręczenie faktur drogą elektroniczną.

  10. Świadczenie Usług Drogą Elektroniczną.

  11. Zasady publikowania Opinii i odpowiedzialność Klienta za zamieszczane treści.

  12. Odpowiedzialność Sprzedawcy za brak zgodności Produktu z Umową Sprzedaży.

  13. Reklamacje.

  14. Gwarancje.

  15. Odstąpienie od Umowy sprzedaży.

  16. Zgłaszanie zagrożenia lub naruszenia praw.

  17. Ochrona danych osobowych.

  18. Pozasądowe rozstrzyganie sporów.

  19. Postanowienia Końcowe.

 

  1. Definicje.

Użyte w niniejszym regulaminie określenia oznaczają:

  1. Akcesoria – dostępne w Sklepie Internetowym Produkty nie będące rzeczami nieprefabrykowanymi, w szczególności narzędzia, materiały lub środki do aplikacji lub pielęgnacji.

  2. Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, o których mowa w ustawie z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy;

  3. Dostawa – czynność faktyczna, polegająca na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy, Produktów określonych w Zamówieniu. Szczegółowe warunki Dostawy opisane są w § 8 Regulaminu.

  4. Dostawca – podmiot, za pośrednictwem którego Sprzedawca dokonuje Dostawy Produktów, w szczególności: firmę kurierską.

  5. Hasło – ciąg znaków literowych, cyfrowych lub innych automatycznie generowanych przez Sprzedawcę podczas Rejestracji lub wybranych przez Klienta podczas zmiany Hasła, wykorzystywanych w celu zabezpieczenia dostępu do Konta Klienta w Sklepie Internetowym.

  6. Klient – osoba fizyczna, która ukończyła 13-sty rok życia, przy czym, w przypadku nieukończenia przez tę osobę 18-ego roku życia, wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego, chyba że posiada ona pełną zdolność do czynności prawnych, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której przepisy prawa przyznają zdolność prawną, która korzysta ze Sklepu Internetowego, w szczególności, która na zasadach określonych w Regulaminie składa Zamówienie za pośrednictwem Sklepu Internetowego. Klientem może być Konsument lub Przedsiębiorca.

  7. Konfigurator Produktu – dostępna na Stronie Internetowej funkcja umożliwiająca skonfigurowanie Produktu.

  8. Konsument – Klient będący osobą fizyczną, który dokonuje czynności prawnej ze Sprzedawcą niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością zawodową bądź gospodarczą, jak też Klient będący osobą fizyczną prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową i zawierający umowę bezpośrednio związaną z działalnością gospodarczą, gdy z treści umowy wynika, że nie posiada ona dla Klienta charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez Klienta działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. 

  9. Konto – indywidualny panel Klienta dostępny po dokonaniu Rejestracji i Zalogowaniu, oznaczony Loginem i Hasłem, służący do nabywania Produktów za pośrednictwem Sklepu Internetowego, a także stanowiący zbiór danych na temat Klienta i historii jego Zamówień, przechowywanych przez Sprzedawcę.

  10. Koszyk – usługa udostępniona przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym, w ramach której Klient uzyskuje wgląd do Produktów dodanych przez niego do Zamówienia, umożliwiająca złożenie lub zmianę Zamówienia, a także zastosowanie kuponu rabatowego oraz wyświetlenie aktualnej wartości Zamówienia i koszt Dostawy.

  11. Login – indywidualny dla każdego Klienta adres poczty elektronicznej lub identyfikatora użytkowania poczty elektronicznej, podawany w toku Rejestracji oraz wykorzystywany każdorazowo do Logowania w Sklepie Internetowym.

  12. Logowanie – czynność faktyczna, polegająca na uwierzytelnieniu i autoryzacji Klienta, polegająca na podaniu Loginu i Hasła w celu uzyskania dostępu do Konta, umożliwiającego korzystanie ze Sklepu Internetowego. Logowanie dokonywane jest na zasadach określonych w § 5 Regulaminu.

  13. Produkt – rzecz ruchoma znajdująca się w asortymencie Sprzedawcy, prezentowanym na Stronie Internetowej, mogąca być przedmiotem Umowy Sprzedaży. Produktem są Akcesoria i Szablony.

  14. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, z zastrzeżeniem ust. 8 powyżej.

  15. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.

  16. Rejestracja – czynność faktyczna, polegająca na założeniu indywidualnego Konta Klienta, nadaniu mu Loginu, zabezpieczeniu go Hasłem oraz uzupełnieniu wymaganymi danym osobowymi Klienta. Rejestracja dokonywana jest na zasadach określonych w § 5 Regulaminu.

  17. Sklep Internetowy – serwis internetowy prowadzony przez Ochronna Folia, działający pod adresemf folia-ochornna.pl jako zorganizowany portal internetowy, umożliwiający w szczególności składanie Zamówień i nabywanie Produktów.

  18. Sprzedawca – Folia Samochodowa Tomasz Zachariasz Sp.k. z siedzibą w Rząsce (30-199) przy ul. Kamiennej 5, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0001069661, REGON: 363293653, NIP: 9452189638, będąca właścicielem i prowadzącą Sklep Internetowy, a także Stroną Umowy Sprzedaży lub Umowy o Świadczenie Usług Nieodpłatnych.

  19. Strona Internetowa – strony internetowe, pod którymi Sprzedawca prowadzi Sklep Internetowy, działające w domenie www.folia-ochronna.pl

  20. Szablon – dostępny w Sklepie Internetowym Produkt będący rzeczą nieprefabrykowaną, wykonywany na indywidualne Zamówienie Klienta, samodzielnie przez niego skonfigurowany oraz wyprodukowany według specyfikacji Klienta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanym potrzebom, szablon folii ochronnej PPF (Paint Protection Film).

  21. Trwały nośnik – materiał lub narzędzie umożliwiające Klientowi lub Sprzedawcy przechowywanie informacji kierowanych bezpośrednio do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci.

  22. Umowa – Umowa Sprzedaży lub Umowa o Świadczenie Usług Drogą Elektroniczną, zawierane za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

  23. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktów zawarta na odległość pomiędzy Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Strony Internetowej, na zasadach określonych w Regulaminie oraz w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny i ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

  24. Umowa o Świadczenie Usług Drogą Elektroniczną – umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną w zakresie umożliwienia Klientowi korzystania z Usług na zasadach określonych w Regulaminie oraz w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeksu Cywilnego i ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

  25. Usługi – nieodpłatne usługi, które Sprzedawca świadczy na rzecz Klientów drogą elektroniczną za pośrednictwem Strony Internetowej, o których mowa w § 10-11 Regulaminu.

  26. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, stanowiące złożenie oferty nabycia Produktu, prezentowanego na Stronie Internetowej Sklepu, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i ilość Produktów.

 

  1. Postanowienia ogólne.

  1. Sklep Internetowy, działający pod adresem folia-ochronna.pl prowadzony jest przez Folia Samochodowa Tomasz Zachariasz Sp.k. z siedzibą w Rząsce (30-199) przy ul. Kamiennej 5, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0001069661, REGON: 363293653, NIP: 9452189638.

  2. Sprzedawca posługuje się następującymi formami kontaktu:

  1. Adres korespondencyjny: ul. Kamienna 5, 30-199 Rząska

  2. Adres poczty elektronicznej: info@folia-samochodowa.pl

  3. Telefon, dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30: +48 800 003 066

  4. Formularz kontaktowy dostępny pod adresem ……. na potrzeby zgłoszenia zapotrzebowania Klienta na Produkt niedostępny na Stronie Internetowej.

  1. Kontakt ze Sprzedawcą nawiązany przez Klienta w sposób określony w ust. 2 powyżej, powoduje ponoszenie przez Klienta kosztów, jakie wynikają z umów zawartych przez Klienta z podmiotami trzecimi za możliwość korzystania z form komunikacji na odległość. Sprzedawca nie pobiera żadnych dodatkowych opłat ani świadczeń za możliwość nawiązania z nim kontaktu.

  2. Regulamin:

  1. określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu Internetowego, działającego pod adresem https://folia-ochronna.pl/content/2-regulamin-sklepu, w tym zasady i warunki sprzedaży oraz świadczenia Usług, a także zasady dokonywania Rejestracji, składania Zamówień, postępowania reklamacyjnego;

  2. dostępny jest pod adresemhttps://folia-ochronna.pl/content/2-regulamin-sklepu skąd Klient może go w każdym czasie pozyskać, odtworzyć lub utrwalić, poprzez pobranie, zapisanie na odpowiednim nośniku danych lub wydrukowanie. Sprzedawca nie pobiera opłat za odtworzenie lub utrwalenie Regulaminu przez Klienta;

  3. został sporządzony w języku polskim, który jest też językiem właściwym dla Umowy Sprzedaży i Umowy o Świadczenie Usług Drogą Elektroniczną;

  4. podlega prawu polskiemu, w tym ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady 1150/2019 z dnia 20 czerwca 2019 r., Ogólnemu Rozporządzeniu o Ochronie Danych Osobowych nr 679/2016 („RODO”) z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz zostaje poddany jurysdykcji sądów polskich;

  5. stanowi integralną część wszystkich Umów Sprzedaży i Umów o Świadczenie Usług Drogą Elektroniczną.

  1. Dostępne dla Klientów funkcje Strony Internetowej zależą od aktualnej dostępności i funkcjonalności stosowanych rozwiązań oraz mogą ulegać zmianom z przyczyn technicznych. Zmiany ten nie będą stanowiły zmiany Umów.

 

  1. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego.

  1. W celu skorzystania ze Sklepu Internetowego, Klient we własnym zakresie powinien uzyskać dostęp do urządzenia z dostępem do sieci Internet, wyposażonego w przeglądarkę internetową, a w przypadkach określonych w Regulaminie także posiadać aktywne konto poczty elektronicznej.

  2. Spełnienie wymagań technicznych, o których mowa w ust. 1 powyżej, może powodować ponoszenie przez Klienta kosztów, jakie wynikają z umów zawartych przez niego z podmiotami trzecimi, w szczególności za uzyskanie dostępu do sieci Internet.

  3. Korzystanie ze Sklepu Internetowego wymaga zapoznania się z Regulaminem i Polityką Prywatności oraz akceptację ich treści.

  4. Sprzedawca oświadcza, że:

  1. wszelkie prawa do Strony Internetowej, w tym autorskie prawa majątkowe, prawa własności intelektualnej, w tym do jego nazwy, domeny internetowej, wzorców i logotypów (za wyjątkiem części logotypów i zdjęć prezentowanych na Stronie Internetowej w celu prezentacji Produktu albo podmiotów trzecich), stanowią własność Sprzedawcy, podlegają ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób i na zasadach określonych w Regulaminie;

  2. w celu korzystania ze Strony Internetowej, Sprzedawca udziela Klientowi niewyłącznej, niezbywalnej, nieprzenoszalnej, udzielonej na czas korzystania ze Strony Internetowej licencji na korzystanie ze Strony Internetowej. W ramach udzielonej licencji Klient uprawniony jest wyłącznie do tymczasowego zwielokrotnienia Strony Internetowej, poprzez jej wyświetlenie w przeglądarce internetowej, a także zapisanie plików tymczasowych w celu korzystania z dostępnych funkcjonalności w sposób zgodny z Regulaminem;

  3. dołoży wszelkich starań, aby korzystanie ze Strony Internetowej było możliwe dla użytkowników Internetu z użyciem wszystkich popularnych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typów urządzeń oraz typów połączeń internetowych. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony Internetowej to przeglądarka internetowa w wersji co najmniej Internet Explorer 11 lub Chrome 66 lub FireFox 60 lub Opera 53 lub Safari 5 lub nowszych, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptującą pliki typu „Cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s.;

  4. stosuje mechanizm plików „Cookies”, które podczas korzystania przez Klientów ze Strony Internetowej, zapisywane są przez serwer Sprzedawcy na dysku twardym urządzenia końcowego Klienta. Stosowanie plików „Cookies" ma na celu poprawne działanie Strony Internetowej na urządzeniach końcowych Klienta. Mechanizm ten nie niszczy urządzenia końcowego Klienta oraz nie powoduje zmian konfiguracyjnych w urządzeniach końcowych Klienta ani w oprogramowaniu zainstalowanym na tych urządzeniach. Każdy Klient może wyłączyć mechanizm „Cookies” w przeglądarce internetowej swojego urządzenia końcowego. Sprzedawca wskazuje, że wyłączenie „Cookies” może jednak spowodować utrudnienia lub uniemożliwić korzystanie ze Strony Internetowej. Szczegółowe zasady stosowania Cookies zostały omówione w Polityce prywatności;

  5. publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione, dlatego zaleca się, by Klient stosował odpowiednie środki techniczne, minimalizujące wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności powinien stosować programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet;

  6. w celu zapewnienia bezpieczeństwa komunikatów i danych przekazywanych przez Klienta, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych przez Internet. Sprzedawca zapewnia bezpieczeństwo transmisji danych przekazywanych na Stronie Internetowej poprzez stosowanie protokołu SSL (SecureSocketLayer);

  7. nie ponosi odpowiedzialności za funkcjonowanie portali internetowych operatora Płatności.

  1. Klient, korzystając ze Strony Internetowej, zobowiązany jest do:

  1. korzystania ze Strony Internetowej w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, z dobrymi obyczajami oraz z postanowieniami Regulaminu, a także z poszanowaniem dóbr osobistych osób trzecich;

  2. korzystania z wszelkich treści zamieszczonych na Stronie Internetowej jedynie w zakresie własnego użytku osobistego;

  3. korzystania ze Strony Internetowej w sposób niezakłócający jej funkcjonowania;

  4. niedostarczania i nieprzekazywania treści o charakterze bezprawnym;

  5. niepodejmowania działań polegających na rozsyłaniu lub umieszczaniu w ramach Strony Internetowej niezamówionej informacji handlowej (spam).

  1. Strona Internetowa dostępna jest przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, za wyjątkiem okresu, w którym Sprzedawca wstrzymuje funkcjonowanie Strony Internetowej na potrzeby przeprowadzenia prac technicznych.

 

  1. Produkty dostępne w Sklepie Internetowym.

  1. Spośród dostępnych w Sklepie Internetowym Produktów, Klient ma możliwość wyboru Akcesoriów lub Szablonów.

  2. Akcesoria stanowią dostępne w Sklepie Internetowym Produkty nie będące rzeczami nieprefabrykowanymi, w szczególności narzędzia, materiały lub środki do aplikacji lub pielęgnacji.

  3. Szablony stanowią dostępne w Sklepie Internetowym Produkty – szablon folii ochronnej PPF (Paint Protection Film), będące rzeczami nieprefabrykowanymi, wykonywanymi na indywidualne Zamówienie Klienta, samodzielnie przez niego skonfigurowanymi oraz wyprodukowanymi według specyfikacji Klienta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanym potrzebom.

  4. Klient dokonuje samodzielnej konfiguracji Szablonu poprzez określenie marki, modelu, klasy, rocznika, wersji i rodzaju nadwozia auta oraz elementu karoserii.

  5. Od Umowy Sprzedaży Szablonu Klientowi nie przysługuje prawa odstąpienia, o którym mowa w § 15 Regulaminu.

  6. Informacje o Produktach, w szczególności opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, zawarte na Stronie Internetowej, nie stanowią oferty Sprzedawcy w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia Umowy Sprzedaży, w rozumieniu art. 71 ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny. 

 

  1. Rejestracja i Logowanie.

  1. Rejestracja: 

  1. polega na utworzeniu Konta;

  2. jest dobrowolna i nieodpłatna;

  3. nie jest konieczna do złożenia Zamówienia za pośrednictwem Sklepu Internetowego, w szczególności Klient uprawniony jest do przeglądania asortymentu Sklepu Internetowego lub składania Zamówienia bez utworzenia Konta;

  4. wymaga posiadania aktywnego konta poczty elektronicznej:

  1. Klient może dokonać Rejestracji na dwa sposoby:

  1. w zakładce „Zaloguj się do swojego konta” pod adresem https://folia-ochronna.pl/logowanie poprzez podjęcie następujących czynności:

  • wybranie funkcji „Nie masz konta? Załóż je tutaj”, widoczne pod formularzem Logowania;

  • w udostępnionym formularzu „Stwórz Konto” wypełnienie prawdziwymi danymi Klienta rubryk. Podanie przez Klienta tych danych jest dobrowolne, jednakże konieczne do utworzenia Konta;

  • potwierdzenie zapoznania się z Regulaminem i Polityką Prywatności oraz zaakceptowanie ich treści, poprzez zaznaczenie pola (checkbox) dostępnego w formularzu;

  • utworzenie Konta poprzez wybranie funkcji „Zapisz”. Wybór funkcji „Zapisz”, stanowi zakończenie procesu tworzenia Konta i jest jednoznaczne z przesłaniem do Sprzedawcy oferty zawarcia Umowy o świadczenie usług nieodpłatnych drogą elektroniczną na korzystanie z Konta;

  1. podczas składania Zamówienia, w formularzu „Utwórz konto” aktywowanym po wyborze dostępnej w Koszyku funkcji „Przejdź do realizacji zamówienia”, poprzez podjęcie następujących czynności:

  • wypełnienie prawdziwymi danymi Klienta rubryk. Podanie przez Klienta tych danych jest dobrowolne, jednakże konieczne do utworzenia Konta;

  • potwierdzenie zapoznania się z Regulaminem i Polityką Prywatności oraz zaakceptowanie ich treści, poprzez zaznaczenie pola (checkbox) dostępnego w formularzu;

  • utworzenie Konta poprzez wybranie funkcji „Zapisz informacje”. Wybór funkcji „Zapisz informacje”, stanowi zakończenie procesu tworzenia Konta i jest jednoznaczne z przesłaniem do Sprzedawcy oferty zawarcia Umowy o świadczenie usług nieodpłatnych drogą elektroniczną na korzystanie z Konta.

  1. W trakcie Rejestracji Klient ma możliwość wyrażenia zgody:

  1. na doręczenie faktur drogą elektroniczną z wykorzystaniem wskazanego przez Klienta adresu poczty elektronicznej, poprzez zaznaczenie pola (checkbox) dostępnego w zakładce „Stwórz Konto” (przy Rejestracji, o której mowa w ust. 2a powyżej) albo podczas składania Zamówienia (przy Rejestracji, o której mowa w ust. 2b powyżej) o treści: „Wyrażam zgodę na doręczanie faktur drogą elektroniczną”;

  2. otrzymywanie Newslettera z wykorzystaniem wskazanego przez Klienta adresu poczty elektronicznej oraz związane z tym przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych, poprzez zaznaczenie pola (checkbox) dostępnego w zakładce „Stwórz Konto” (przy Rejestracji, o której mowa w ust. 2a powyżej) albo podczas składania Zamówienia (przy Rejestracji, o której mowa w ust. 2b powyżej) o treści: „Zapisz mnie do Newslettera.”;

  3. otrzymywanie ofert handlowych dotyczących Produktów dostępnych w Sklepie Internetowym z wykorzystaniem wskazanego przez Klienta adresu poczty elektronicznej oraz związane z tym przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych, poprzez zaznaczenie pola (checkbox) dostępnego w zakładce „Stwórz Konto” (przy Rejestracji, o której mowa w ust. 2a powyżej) albo podczas składania Zamówienia (przy Rejestracji, o której mowa w ust. 2b powyżej) o treści: „Otrzymuj oferty od naszych partnerów”.

  1. Niezwłocznie po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji, o której mowa w ust. 2a pkt. 4 i 2b pkt. 3 powyżej, Klient otrzymuje drogą elektroniczną, na podany adres poczty elektronicznej, potwierdzenie utworzenia Konta przez Sprzedawcę wraz z linkiem dostępu do Konta. 

  2. Hasło może być zmienione przez Klienta w każdym czasie, po Zalogowaniu się na Konto, w zakładce „Informacja”, poprzez uzupełnienie rubryki „Nowe hasło” albo przed Zalogowaniem się, poprzez wybór funkcji „Nie pamiętasz hasła?”, dostępnej w zakładce „Zaloguj się do swojego konta”, i uzupełnienie dostępnej rubryki adresem poczty elektronicznej Klienta, wskazanym podczas Rejestracji, na który zostanie przesłano ponownie automatycznie wygenerowane przez Sprzedawcę Hasło.

  3. Z chwilą uzyskania przez Klienta potwierdzenia Rejestracji przez Sprzedawcę, o którym mowa w ust. 4 powyżej, zostaje zawarta Umowa o Świadczenie Drogą Elektroniczną, o której mowa w § 10 ust. 1d Regulaminu.

  4. Po utworzeniu Konta, Klient może zalogować się, podając wskazane podczas tworzenia Konta, Login i Hasło.

 

  1. Ceny Produktów i Płatności.

  1. Ceny, prezentowanych na Stronie Internetowej, wyrażone są w złotych polskich (PLN), stanowią ceny brutto, tj. zawierają należne podatki i cła oraz nie zawierają kosztów Płatności i Dostawy Produktów.

  2. Cena definiowana jest jako:

  1. Cena regularna, czyli zwykła cena, którą płaci Klient za Produkt nieobjęty rabatem, promocją, upustem lub inną formą obniżki ceny, stosowaną przez Sprzedawcę;

  2. Cena promocyjna (Cena po obniżce), czyli cena, którą ostatecznie płaci Klient, przy zastosowaniu korzyści przyznanych przez Sprzedawcę, w postaci rabatu, promocji, upustu lub innej formy obniżki ceny, stosowanej przez Sprzedawcę;

  3. Cena regularna odniesienia, czyli najniższa cena stosowana przez Sprzedawcę w okresie ostatnich 30 dni przed zastosowaniem obniżki ceny.

  1. Koszty Płatności i Dostawy podawane są po dodaniu Produktu do Koszyka oraz po wybraniu przez Klienta dostępnej opcji Dostawy. Koszty Płatności i Dostawy widoczne są także w trakcie składania Zamówienia i uwzględniane są w całkowitej wartości Zamówienia, w Koszyku jako „Wysyłka” oraz w polu „Sposób dostawy”.

  2. Całkowita wartość Zamówienia obejmuje cenę Produktu oraz koszty jego Dostawy i Płatności.

  3. Cena Produktu podana w podsumowaniu Zamówienia w chwili jego złożenia, jest ceną wiążącą i ostateczną dla Klienta. Nie jest możliwe dokonanie zmiany ceny po złożeniu Zamówienia. 

  4. Ceny Produktów, prezentowanych na Stronie Internetowej, mogą ulegać zmianie, przy czym zmiana ta nie ma wpływu na Zamówienia złożone przed zmianą ceny.

  5. Klient jest każdorazowo informowany przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej o terminie, w jakim jest zobowiązany dokonać płatności za Zamówienie, w wysokości wynikającej z zawartej Umowy Sprzedaży.

  6. Za zamówione Produkty, Klient dokonuje płatności przelewem bankowymw wybranej przez siebie, spośród poniższych, formie płatności:

przelew bankowy, poprzez zewnętrzny system płatności PayUPayNow – w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu PayUPayNow o dokonaniu płatności przez Klienta;

  1. przelew bankowy, poprzez zewnętrzny system płatności mobilnej Blik – w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji o dokonaniu płatności przez Klienta; 

  2. karta płatnicza: VISA i MasterCard – w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po otrzymaniu przez Sprzedawcę pozytywnej autoryzacji transakcji;

  3. przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy – w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po zaksięgowaniu środków na rachunku bankowym Sprzedawcy);

za pobraniem, poprzez dokonanie płatności gotówką lub kartą płatniczą u Dostawcy w momencie dostarczenia Produktów – w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia. Ta forma płatności możliwa jest wyłącznie w przypadku realizacji Dostawy przez  firmę kurierską oraz wiąże się z obowiązkiem poniesienia przez Klienta kosztu obsługi pobrania przez firmę kurierską, stanowiący koszt Płatności. 

W przypadku płatności realizowanej przelewem, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy Sprzedawcy, wskazany w potwierdzeniu Zamówienia, w tytule przelewu podając numer Zamówienia. W przypadku braku wskazania numeru Zamówienia w tytule przelewu Sprzedawca zobowiązuje się do podjęcia wszelkich kroków mających na celu ustalenie nadawcy przelewu i ustalenie danych Klienta. W razie nieskuteczności podjętych przez Sprzedawcę działań, środki pieniężne zostaną niezwłocznie zwrócone na rachunek bankowy, z którego dokonano przelewu, bądź przekazem pocztowym na adres osoby wykonującej przelew.

Klient nie może łączyć różnych form płatności wskazanych w ust. 8 powyżej.

  1. Z zastrzeżeniem ust. 103 poniżej, w przypadku niewywiązania się przez Klienta z płatności w terminie, o którym mowa w ust. 7 powyżej, Sprzedawca wyznacza Klientowi dodatkowy termin na dokonanie płatności i informuje o nim Klienta na Trwałym nośniku. Informacja o dodatkowym terminie na dokonanie płatności zawiera również informację, że po bezskutecznym upływie tego terminu, Sprzedawca odstąpi od Umowy sprzedaży. W wypadku bezskutecznego upływu drugiego terminu na dokonanie płatności, Sprzedawca prześle Klientowi na Trwałym nośniku oświadczenie o odstąpieniu od umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.

  2. W przypadku zapłaty przez Klienta tylko części wartości Zamówienia, Sprzedawca niezwłocznie wezwie Klienta na Trwałym Nośniku do dokonania płatności uzupełniającej, wyznaczając Klientowi dodatkowy termin na dokonanie płatności uzupełniającej. Informacja o dodatkowym terminie na dokonanie płatności będzie zawierała również oświadczenie, że po bezskutecznym upływie tego terminu, Sprzedawca odstąpi od Umowy sprzedaży. W wypadku bezskutecznego upływu terminu na dokonanie płatności uzupełniającej, Sprzedawca prześle Klientowi na Trwałym nośniku oświadczenie o odstąpieniu od umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.

  3. W przypadku niewywiązania się przez Klienta z płatności za pobraniem, o której mowa w ust. 8 lit. e powyżej, Dostawca odmówi wydania Produktu i odeśle go do Sprzedawcy, a Umowa Sprzedaży ulegnie rozwiązaniu.

 

  1. Zamówienia.

  1. Klient dokonuje zakupu Produktu w Sklepie Internetowym poprzez złożenie Zamówienia.

  2. Klient może składać Zamówienia w Sklepie Internetowym za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, z zastrzeżeniem ust. 3 poniżej.

  3. W przypadku konieczności przeprowadzenia prac konserwacyjno – deweloperskich, Sprzedawca uprawniony jest do chwilowego wstrzymania funkcjonowania Strony Internetowej Sklepu.

  4. Klient może złożyć Zamówienie na dwa sposoby:

  1. po wcześniejszej Rejestracji i Zalogowaniu, za  pośrednictwem Konta Klienta;

  2. bez wcześniejszej Rejestracji, za pośrednictwem formularza Zamówienia.

  1. W celu rozpoczęcia złożenia Zamówienia, Klient powinien:

  1. w przypadku złożenia Zamówienia na Szablon, przystąpić do konfiguracji, poprzez określenie marki, modelu, klasy, rocznika, wersji i rodzaju nadwozia auta oraz elementu karoserii, a następnie wybranie funkcji „Do koszyka”.

  2. w przypadku złożenia Zamówienia na Asortyment, wskazać wybrany przez siebie Asortyment, poprzez wybór funkcji „Do Koszyka”. 

  1. Dodanie Produktu do Koszyka nie jest jednoznaczne ze złożeniem Zamówienia. Produkty dodane do Koszyka mogą być dowolnie dodawane lub usuwane z Koszyka.

  2. Po dodaniu Produktu do Koszyka, Klient ma możliwości podglądu zawartości Koszyka, wprowadzenia aktywnych kodów rabatowych, a także przejścia do złożenia Zamówienia, poprzez wybór funkcji „Przejdź do realizacji zamówienia”, która przekieruje Klienta do zakładki „Zamówienia”

  3. Klient posiadający Konto, po przekierowaniu do zakładki „Zamówienia”, dokonuje wyboru sposobu Dostawy i metody płatności, może też dokonać zmiany adresu Dostawy lub innych danych podanych podczas Rejestracji. 

  4. Klient nieposiadający Konta, po przekierowaniu do zakładki „Zamówienia”:

  1. uzupełnia dane osobowe niezbędne do realizacji Zamówienia, a oznaczone jako obligatoryjne, w szczególności imię i nazwisko / nazwa, adres, numer telefonu, adres poczty elektronicznej, NIP-u w przypadku Przedsiębiorców. Podanie przez Klienta danych osobowych, oznaczonych jako obligatoryjne, jest dobrowolne, jednakże konieczne w celu złożenia Zamówienia. Podanie przez Klienta danych osobowych nieoznaczonych jako obligatoryjne jest dobrowolne i nie jest konieczne do złożenia Zamówienia;

  2. dokonuje wyboru sposobu Dostawy i metody płatności;

  3. ma możliwość zapoznania się z Regulaminem i Polityką Prywatności, 

  4. ma możliwość utworzenia Konta Klienta, w sposób, o którym mowa w § 5 ust. 2b Regulaminu;

  5. ma możliwość wyrażenia zgody na doręczenie faktur drogą elektroniczną, w sposób, o którym mowa w § 4 ust. 3 a Regulaminu;

  6. ma możliwość wyrażenia zgody na otrzymywanie Newslettera, w sposób, o którym mowa w § 5 ust. 3b Regulaminu;

  1. Wybór funkcji „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty” oznacza złożenie przez Klienta Zamówienia z obowiązkiem zapłaty.

  2. W trakcie składania Zamówienia, aż do momentu wyboru funkcji „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”, Klient ma możliwość modyfikowania Zamówienia, w szczególności w zakresie wyboru Produktu, jego wariantu, ilości obszaru i sposobu dostarczenia, sposobu płatności, danych podanych w formularzu Zamówienia.

  3. W celu złożenia Zamówienia konieczne jest zapoznanie się i zaakceptowanie przez Klienta Regulaminu i Polityki Prywatności, poprzez zaznaczenie pól (checkbox) dostępnych w zakładce „Zamówienia” o treści: „Zapoznałem / -łam się z treścią Regulaminu Sklepu Internetowego i akceptuję jego treść.” oraz „Zapoznałem / -łam się z treścią Polityką Prywatności i akceptuję jejjego treść.” Brak akceptacji Regulaminu i Polityki Prywatności w toku składania Zamówienia uniemożliwia nabycie Produktu za pośrednictwem Sklepu internetowego i skuteczne złożenie Zamówienia. 

  4. Każdorazowo przed złożeniem Zamówienia, Klient jest informowany o łącznej cenie za wybrany Produkt i Dostawę, jak też o wszystkich dodatkowych kosztach jakie jest zobowiązany ponieść w związku z Umową Sprzedaży, stosownie do treści § 6 ust. 4 Regulaminu.

  5. Złożenie Zamówienia przez Klienta stanowi złożenie Sprzedawcy oferty zawarcia Umowy Sprzedaży Produktów, będących przedmiotem Zamówienia, w rozumieniu ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.

  6. Po otrzymaniu Zamówienia, Sprzedawca przesyła na wskazany przez Klienta adres poczty elektronicznej, potwierdzenie jego złożenia. Informacja ta nie jest potwierdzeniem przyjęcia oferty Klienta, a jedynie informacją, że Sprzedawca Zamówienie otrzymał.

  7. Po otrzymaniu Zamówienia, Sprzedawca niezwłocznie weryfikuje, czy Zamówienie może zostać przyjęte do realizacji.

  8. Po przesłaniu potwierdzenia złożenia Zamówienia i pozytywnej weryfikacji, o której mowa w ust. 15 powyżej, Sprzedawca przesyła na wskazany przez Klienta adres poczty elektronicznej, informację o przyjęciu Zamówienia do realizacji. Maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi  5 dni roboczych, liczone od momentu otrzymania płatności.

  9. Informacja o przyjęciu Zamówienia do realizacji, o której mowa w ust. 16 powyżej, stanowi oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu oferty. Z chwilą jego otrzymania przez Klienta zostaje zawarta Umowa Sprzedaży.

  10. Po zawarciu Umowy Sprzedaży, Sprzedawca potwierdza Klientowi jej warunki, przesyłając je na Trwałym Nośniku wraz z treścią Regulaminu oraz wzorem oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej.

  11. Po przesłaniu potwierdzenia złożenia Zamówienia i negatywnej weryfikacji o której mowa w ust. 15 powyżej (w przypadku gdy Sprzedawca nie będzie miał możliwości przyjęcia oferty Klienta w całości albo w części), Sprzedawca przesyła na wskazany przez Klienta adres poczty elektronicznej, informację o odmowie przyjęcia Zamówienia do realizacji i anulowaniu Zamówienia w całości albo w części. W zakresie, w jakim Zamówienie zostało anulowane przez Sprzedawcę, Umowa Sprzedaży nie zostaje zawarta.

  12. W przypadku, o którym mowa w ust. 18 powyżej, Sprzedawca dokona niezwłocznego zwrotu dokonanych przez Klienta płatności tytułem złożonego Zamówienia, w całości albo w części, w jakiej Sprzedawca odmówił przyjęcia oferty i anulował Zamówienie. W przypadku odmowy przyjęcia oferty i anulowania Zamówienia w części przez Sprzedawcę, Klient uprawniony jest do anulowania Zamówienia w całości, co nie narusza jego prawa do odstąpienia od umowy, o którym mowa w § 15 Regulaminu.

  13. W przypadku Zamówień złożonych przez osoby niebędące Konsumentami, jeżeli Sprzedawca nie może spełnić świadczenia z powodu niedostępności Produktu, w terminie 30 dni od zawarcia Umowy Sprzedaży, uprawniony jest do odstąpienia od niej.

  14. Świadczenie przez Sprzedawcę usług drogą elektroniczną w zakresie umożliwienia Klientom składania Zamówień na Produkty oferowane przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu Internetowego jest nieodpłatne i ma charakter jednorazowy.

 

  1. Dostawa.

  1. Produkty, zamawiane za pośrednictwem Sklepu Internetowego, dostarczane są wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w ciągu 2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki.

  2. Klient dokonuje wyboru sposobu Dostawy spośród dostępnych na Stronie Internetowej.

  3. Szczegółowe koszty Dostawy podane zostaną Klientowi każdorazowo przy składaniu Zamówienia, przed wyborem funkcji „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”. 

  4. Zamówione Produkty dostarczane są do Klienta w Dni Robocze, w sposób lub na adres wskazany przy składaniu Zamówienia. Klient ma możliwość samodzielnego odbioru Produktu w sklepie stacjonarnym Sprzedawcy, zlokalizowanym pod adresem Kamienna 5, 30-199 Rząska.

  5. Z chwilą wydania Produktu, korzyści i ciężary związane z rzeczą oraz niebezpieczeństwo jej przypadkowej utraty lub uszkodzenia, przechodzą na Konsumenta. W przypadku Przedsiębiorcy za wydanie Produktu uważa się powierzenie go przez Sprzedawcę przewoźnikowi lub spedytorowi. W przypadku Konsumenta za wydanie Produktu uważa się jego odebranie od przewoźnika lub spedytora przez Klienta.

  6. Klient będący Przedsiębiorcą jest zobowiązany do sprawdzenia stanu Produktu po dostarczeniu przesyłki w obecności przedstawiciela Dostawcy. W razie stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń przesyłki, Przedsiębiorca zobowiązany jest do spisania stosownego protokołu i niezwłocznego skontaktowania się ze Sprzedawcą.

  7. Zaleca się, by Klient będący Konsumentem, w miarę możliwości, dokonał sprawdzenia stanu Produktu po dostarczeniu przesyłki i w obecności przedstawiciela Dostawcy. W razie stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń przesyłki, zaleca się również, by Konsument spisał stosowny protokół i niezwłocznie skontaktował się ze Sprzedawcą.

  8. Sprzedawca zamieszcza na Stronie Internetowej o terminie Dostawy i realizacji Zamówienia, poprzez wskazanie liczby Dni roboczych, liczonych od dnia ustalonego na zasadach określonych zgodnie z § 6 ust. 8 Regulaminu.

  9. Sprzedawca, poprzez przesłanie na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej, w dniu wysłania Produktu do Klienta, informuje Klienta o nadaniu przesyłki przez Sprzedawcę oraz o przewidywanym terminie Dostawy.

  10. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako adres Dostawy, przedstawiciel Dostawcy pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego Produktu do Sklepu Internetowego przez Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt Dostawy.

 

  1. Doręczenie faktur drogą elektroniczną.

  1. Faktura, dotycząca Produktów objętych Zamówieniem, zostaje przesłana w dniu wysłania Produktu do Klienta.

  2. Faktura, z zastrzeżeniem ust. 4 poniżej, zostaje doręczona Klientowi w formie elektronicznej jako załącznik w formacie PDF, na adres poczty elektronicznej podanej przez Klienta przy składaniu Zamówienia lub podczas Rejestracji. Ewentualne korekty do faktur lub noty korygujące będą przesłane w tożsamy sposób.

  3. Zgodę na otrzymanie faktur drogą elektroniczną, Klient wyraża w trakcie Rejestracji lub w trakcie składania Zamówienia.

  4. Klient jest uprawniony do zmiany sposobu otrzymania faktur z elektronicznego na papierowy. Faktura w formie papierowej zostanie doręczona Klientowi na jego żądanie. Żądanie zmiany sposobu otrzymywania faktur Klient może przesłać:

  1. w formie pisemnej na adres pocztowy wskazany w § 2 ust. 2 lit. a Regulaminu;

  2. w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej wskazany w § 2 ust. 2 lit. b Regulaminu.

  1. Zmiana formy otrzymywania faktur z elektronicznej na papierową dotyczyć będzie również ewentualnych korekt faktur i not korygujących.

 

  1. . Świadczenie Usług Drogą Elektroniczną.

  1. Sprzedawca na podstawie Umowy o Świadczenie Usług Drogą Elektroniczną, udziela Klientom dostępu do Sklepu Internetowego. W szczególności Sprzedawca świadczy następujące Usługi na rzecz Klienta:

  1. udostępnienie danych i materiałów znajdujących się w Sklepie Internetowym, w szczególności informacje o Produktach;

  2. umożliwienie złożenia Zamówienia i zawarcia Umowy Sprzedaży,

  3. Newsletter,

  4. prowadzenie Konta,

  5. publikowanie Opinii Klienta o Produktach.

  1. Sprzedawca z tytułu zawarcia Umowy o Świadczenie Usług Drogą Elektroniczną nie pobiera od Klienta żadnych opłat.

  2. Usługi świadczone są przez Sprzedawcę przed 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, z zastrzeżeniem § 7 ust. 3 Regulaminu.

  3. Wymaganiami technicznymi niezbędnymi do korzystania przez Klienta z Usług są:

  1. komputer klasy PC lub inne urządzenie umożliwiające korzystanie ze Sklepu Internetowego,

  2. dostęp do sieci Internet,

  3. dostęp do poczty elektronicznej,

  4. oprogramowanie w postaci przeglądarki internetowej.

  1. Korzystanie przez Klienta z Usług, o których mowa w ust. 1a – 1c powyżej, nie wymaga utworzenia Konta.

  2. Umowa o Świadczenie Usług Drogą Elektroniczną zostaje zawarta z chwilą:

  1. w przypadku usług, o których mowa w ust. 1a, 1b, 1e powyżej, rozpoczęcia korzystania z danej funkcjonalności Sklepu Internetowego;

  2. w przypadku usługi, o której mowa w ust. 1d powyżej, uzyskania przez Klienta potwierdzenia Rejestracji, o którym mowa w § 5 Regulaminu;

  3. w przypadku usługi, o której mowa w ust. 1c powyżej, uzyskania przez Klienta potwierdzenia zapisania do Newslettera, przesłanego przez Sprzedawcę na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej, niezwłocznie po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji, o zapisaniu się Klienta do Newslettera.

  1. Umowa o Świadczenie Usług Drogą Elektroniczną, o których mowa w ust. 1c, 1d powyżej zostaje zawarta na czas nieoznaczony. Klient może w każdym czasie i bez wskazania przyczyny rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, poprzez przesłanie stosownego oświadczenia:

  1. w formie pisemnej na adres pocztowy wskazany w § 2 ust. 2a Regulaminu, 

  2. w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej wskazany § 2 ust. 2b Regulaminu.

  1. Umowa o Świadczenie Usług Nieodpłatnych Drogą Elektroniczną, o których mowa w ust. 1a, 1b, 1e powyżej zostaje zawarta na czas nieoznaczony i ulega rozwiązaniu poprzez zaprzestanie korzystania przez Klienta z danej usługi elektronicznej, bez konieczności składania dodatkowego oświadczenia.

  2. Korzystanie z usługi prowadzenia Konta wymaga Rejestracji, w której mowa w § 5 Regulaminu. Usługa prowadzenia Konta polega na udostępnieniu Klientowi dedykowanego mu panelu na Stronie Internetowej, umożliwiającego przechowywanie i modyfikację danych Klienta niezbędnych do realizacji Zamówienia, śledzenie historii Zamówień i dostępnych promocji, pobranie dokumentów dotyczących funkcjonowania Sklepu Internetowego, w tym Regulaminu i Polityki Prywatności.

  3. Korzystanie z usługi publikowania Opinii Klienta o Produktach wymaga posiadania Konta. Usługa publikowania Opinii Klienta o Produktach polega na umożliwieniu Klientom posiadającym Konto publikowanie na Stronie Internetowej własnych wypowiedzi dotyczących w szczególności Produktów i zasad działania Sklepu Internetowego. Zasady publikowania Opinii zostały uregulowane w § 11 Regulaminu.

  4. Korzystanie z usługi Newsletter wymaga wyrażenia zgody w sposób, o którym mowa w § 5 ust. 3 b Regulaminu. Usługa Newsletter polega na przesyłaniu przez Sprzedawcę, na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej, informacji o nowych Produktach, aktualnych promocjach, artykułach o tematyce motoryzacyjnej. Newsletter każdorazowo zawiera informację o nadawcy, temacie wiadomości oraz o możliwości i sposobie rezygnacji z usługi Newsletter.

  5. Umowa o Świadczenie Usług Drogą Elektroniczna, o której mowa w ust. 1c, 1d powyżej ulega rozwiązaniu:

  1. poprzez odstąpienie przez Klienta w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy, bez podania przyczyny lub w przypadku, gdy Sprzedawca nie udostępni Klientowi dostępu do funkcjonalności Strony Internetowej niezwłocznie po zawarciu umowy. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Klient może przesłać w formie pisemnej na adres pocztowy wskazany w § 2 ust. 2a Regulaminu lub w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej wskazany w § 2 ust. 2b Regulaminu. Klient może skorzystać z formularza odstąpienia od umowy, stanowiącego Załącznik nr 1 Regulaminu oraz dostępnego w na Stronie Internetowej pod adresem https://folia-ochronna.pl/content/2-regulamin-sklepu. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy przez Klienta, Sprzedawca usunie Konto ze Strony Internetowej.

  2. za wypowiedzeniem złożonym przez Klienta z zachowaniem okresu 30 -dni, bez podania przyczyny oraz w sytuacji, o której mowa w § 19 ust. 3-6 Regulaminu. Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy Klient może przesłać w formie pisemnej na adres pocztowy wskazany w § 2 ust. 2a Regulaminu lub w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej wskazany w § 2 ust. 2b Regulaminu. W przypadku skutecznego wypowiedzenia umowy przez Klienta, Sprzedawca usunie Konto ze Strony Internetowej. 

  3. za wypowiedzeniem złożonym przez Sprzedawcę z zachowaniem okresu 30 dni, z ważnych przyczyn, do których należą zmiany organizacyjne u Sprzedawcy. Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy Sprzedawca prześle w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej przypisany do Konta. W przypadku skutecznego wypowiedzenia umowy przez Sprzedawcę, Sprzedawca usunie Konto ze Strony Internetowej.

  4. w trybie natychmiastowym przez Klienta, w przypadku braku dostępu do funkcjonalności Strony Internetowej, wynikłym z przyczyn leżących po stronie Sprzedawcy. Oświadczenie o rozwiązaniu umowy Klient może przesłać w formie pisemnej na adres pocztowy wskazany w § 2 ust. 2a Regulaminu lub w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej wskazany w § 2 ust. 2b Regulaminu. W przypadku skutecznego rozwiązania umowy przez Klienta, Sprzedawca usunie Konto ze Strony Internetowej.

  5. w trybie natychmiastowym przez Sprzedawcę, w przypadku korzystania przez Klienta ze Strony Internetowej w sposób naruszający przepisy prawa, postanowienia Regulaminu, prawa osób trzecich lub dobre obyczaje; korzystania przez Klienta ze Strony Internetowej w sposób zakłócający jego funkcjonowanie; przesyłania lub umieszczania przez Klienta na Stronie Internetowej niezamówionej informacji handlowej (spam); działania przez Klienta na szkodę Sprzedawcy lub innych Klientów; gdy usunięcie Klienta jest uzasadnione względami bezpieczeństwa, w szczególności: przełamywaniem przez Klienta zabezpieczeń Strony Internetowej lub innymi działaniami hackerskimi albo wynika to z powszechnie obowiązującego prawa lub decyzji uprawnionego organu. Oświadczenie o rozwiązaniu umowy Sprzedawca prześle w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej przypisany do Konta. W przypadku skutecznego rozwiązania umowy przez Sprzedawcę, Sprzedawca usunie Konto ze Strony Internetowej.

  1. Każda ze Stron zachowuje prawa nabyte przez nią przed rozwiązaniem Umowy o Świadczenie Usług Drogą Elektroniczną.

 

  1. Zasady publikowania Opinii i odpowiedzialność Klienta za zamieszczone treści.

  1. Opinie o Produktach:

  1. mogą zamieszczać wyłącznie Klienci, którzy posiadają Konto i którzy skorzystali z usług danego Klienta;

  2. mogą dotyczyć wyłącznie usługi Klienta, z której skorzystali w ramach prowadzonej przez niego działalności;

  3. mogą opierać się wyłącznie na własnych doświadczeniach Klienta, związanych z Produktem;

  4. mogą być publikowane wyłącznie w języku polskim;

  • nie mogą zawierać treści:

  • nieprawdziwych lub celowo wprowadzających w błąd;

  • krzywdzących, zniesławiających, nieetycznych, naruszających prawo, dobra osobiste lub zasady współżycia społecznego;

  • wulgarnych i obraźliwych;

  • odnoszących się do życia prywatnego lub rodzinnego;

  • wzywających do stosowania przemocy lub nienawiści, w tym rasowej, wyznaniowej, etnicznej, mniejszości seksualnych;

  • reklamowych, marketingowych, zawierających lokowanie produktu lub usługi; 

  • nie mogą być publikowane za wynagrodzeniem w jakiejkolwiek formie;

  • nie mogą być publikowane anonimowo.

  1. Z chwilą zamieszczenia Opinii, Klient:

  1. akceptuje Regulamin i Politykę Prywatności oraz oświadcza, że będzie ich przestrzegał;

  2. zapewnia, że Opinia jest jego autorstwa, nie narusza praw osób trzecich i jest wynikiem jego własnej intelektualnej pracy;

  3. dokonuje dobrowolnego rozpowszechniania treści w niej zawartych;

  4. wyraża zgodę na wgląd do dodanych treści przez Sprzedawcę i innych Klientów;

  5. udziela Sprzedawcy niewyłącznej, nieodpłatnej, nieograniczonej terytorialnie i nieograniczonej w czasie licencji na korzystanie z treści zamieszczonej przez niego w Serwisie, na następujących, znanych w chwili udzielenia licencji polach eksploatacji:

  • w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu – wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy tych treści, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową;

  • w zakresie rozpowszechniania treści – publiczne wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, w tym udostępnienie tych treści w sieci Internet;

  1. wyraża nieodpłatną zgodę na wykorzystanie swojego wizerunku na polach eksploatacji wskazanych w ust. 2e powyżej, w celach promocyjnych i marketingowych Sprzedawcy oraz w okresie korzystania z Serwisu, o ile zamieszczana Opinia zawiera wizerunek Klienta.

  1. W celu zamieszczenia Opinii na Stronie Internetowej, konieczne jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej oraz podjęcie następujących czynności:

  1. Zalogowanie do Konta;

  2. wybrać funkcję „Komentarze” z zakładek dostępnych pod etykietą Produktu;

  3. w udostępnionym formularzu „Dodaj komentarz” wypełnienie pól oznaczonych komentarzem „(wymagane)” oraz wystawienie oceny w skali od jednej do pięciu gwiazdek dla istotnych cech Produktu;

  4. potwierdzenie zapoznania się z Regulaminem i Polityką Prywatności oraz zaakceptowanie ich treść, poprzez zaznaczenie pola (checkbox), dostępnego w formularzu;

  5. dodanie opinii, poprzez wybór funkcji „Opublikuj Komentarz”.

  1. Sprzedawca oświadcza, że:

  1. pola formularza „Dodaj komentarz” oznaczone adnotacją „(wymagane)” zostaną wykorzystane do weryfikacji Opinii pod względem prawdziwości i zgodności z Regulaminem;

  2. pole „Email (wymagane)” formularza „Dodaj komentarz” nie będzie widoczne dla innych Klientów;

  3. nie publikuje i nie zleca publikowania nieprawdziwych Opinii lub rekomendacji (tzw. opinii sponsorowanych), nie zniekształca i nie zleca zniekształcania Opinii lub rekomendacji w celu promowania Produktu;

  4. Opinie są weryfikowane pod względem tego, czy pochodzą od Klienta, który nabył dany Produkt. 

  5. jest uprawniony do:

  • opublikowania Opinii albo odmowy jej opublikowania, w przypadku wystąpienia okoliczności, wymienionych w ust. 5 poniżej. Decyzja o opublikowaniu albo o odmowie następuje w terminie do 7 dni roboczych liczonych od momentu dodania Opinii przez Klienta. O odmowie opublikowania Opinii Klient zostanie informowany w wiadomości wysłanej na adres poczty elektronicznej, podany w formularzu „Dodaj komentarz”, wraz z podaniem przyczyny odmowy opublikowania Opinii. Klient uprawniony jest do ponownego dodania Opinii spełniającej warunki Regulaminu i Polityki Prywatności;

  • kontaktu z Klientem w sprawie dodanej Opinii, z wykorzystaniem adresu poczty elektronicznej, podanego w formularzu „Dodaj komentarz;

  • udostępnienia Opinii podmiotom uprawnionym do jej otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w tym właściwym organom ścigania lub wymiaru sprawiedliwości;

  • publikowania oceny Klientów dla danego Produktu, stanowiącej średnią, wyliczoną na podstawie wszystkich opublikowanych Opinii Klientów dla tego Produktu. Średnia nie uwzględnia Opinii, których Sprzedawca odmówił opublikowania. Ocena Klientów dla danego Produktu jest opublikowana w etykietą Produktu w skali od jednej do pięciu gwiazdek wraz z podaniem informacji o liczbie opublikowanych Opinii dla tego Produktu;

  1. publikuje zarówno Opinie pozytywne (skala oceny 4-5), neutralne (ocena 3), jak i negatywne (skala oceny 1-2);

  2. Opinie nie wyrażają poglądów Sprzedawcy i nie powinny być utożsamiane z jego działalnością. Sprzedawca nie jest dostawcą treści, a jedynie zapewnia odpowiednie zasoby telekomunikacyjne w celu publikacji Opinii.

  3. dołoży wszelkich starań, aby publikowanie Opinii na Stronie Internetowej było możliwe dla użytkowników Internetu z użyciem wszystkich popularnych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typów urządzeń oraz typów połączeń internetowych. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony Internetowej Sklepu to przeglądarka internetowa w wersji co najmniej Internet Explorer 11 lub Chrome 66 lub FireFox 60 lub Opera 53 lub Safari 5 lub nowszych, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptującą pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s;

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy opublikowania Opinii lub usunięcia uprzednio opublikowanej Opinii, w przypadku, gdy:

  1. narusza postanowienia Regulaminu i Polityki Prywatności, w szczególności zawiera treści, o których mowa w ust. 1e powyżej;

  2. została zamieszczona w złej wierze lub narusza prawa osób trzecich, w tym prawa związane z ochroną praw autorskich i praw pokrewnych, ochroną praw własności przemysłowej, tajemnicą przedsiębiorstwa lub mające związek ze zobowiązaniami o zachowaniu poufności;

  3. zawiera treści pochodzące z innych źródeł, w szczególności jest w części albo w całości opinią innych Klientów, opublikowaną na Stronie Internetowej;

  4. zawiera pliki graficzne lub multimedialne lub jest w całości napisana z wykorzystaniem wersalików (wielkich liter);

  5. pozostaje w sprzeczności z interesem Sprzedawcy, w tym zawiera treści reklamowe lub o charakterze komercyjnym, a także odnośniki do stron internetowych innych podmiotów, niż Sprzedawca, w szczególności konkurencyjnych serwisów internetowych;

  6. stanowi niezamówioną informację handlową (tzw. spam) lub została dodana w sposób zautomatyzowany (z wykorzystaniem tzw. botów);

  7. nie dotyczy w całości lub części opiniowanego Produktu;

  8. zawiera dane osobowe, kontaktowe (w tym teleadresowe i poczty elektronicznej) lub inne dane pozwalające na identyfikację lub bezpośredni kontakt z Klientem lub osobami trzecimi;

  1. Klient, któremu odmówiono opublikowania Opinii lub którego uprzednio opublikowana Opinia została usunięta, uprawniony jest do złożenia reklamacji, na zasadach określonych w §12 Regulaminu.

  2. W przypadku, gdy Klient uzna, że treść Opinii publikowanej na Stronie Internetowej narusza jego prawa, dobra osobiste, dobre obyczaje, uczucia, moralność, przekonania, zasady uczciwej konkurencji, know-how, tajemnicę chronioną prawem lub na podstawie zobowiązania, może powiadomić Sprzedawcę o potencjalnym naruszeniu, z wykorzystaniem danych kontaktowych, o których mowa w § 2 Regulaminu. Sprzedawca udziela zgłaszającemu odpowiedzi na powiadomienie o potencjalnym naruszeniu w terminie 14 dni od dnia jego otrzymania.

  3. Sprzedawca, powiadomiony o potencjalnym naruszeniu, o którym mowa w ust. 7 powyżej, podejmuje niezwłoczne działania mające na celu usunięcie ze Strony Internetowej treści będących przyczyną naruszenia. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do modyfikowania lub usuwania Opinii zamieszczanych przez Klienta, w szczególności w odniesieniu do treści, co do których, opierając się na doniesieniach osób trzecich lub odpowiednich organów, stwierdzono, że mogą one stanowić naruszenie niniejszego Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa. 

  4. Klient oświadcza, że w zakresie określonym powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą względem Sprzedawcy za szkody, jakie Sprzedawca poniesie w związku z opublikowaniem Opinii oraz korzystaniem przez Sprzedawcę z licencji i zgód, wskazanych w ust. 2e powyżej.

  5. Celem zweryfikowania, czy Opinie zamieszczane są przez Klientów, którzy nabyli Produkt, Sprzedawca podejmuje następujące działania:

  1. sprawdza, czy dane Klienta, użyte do utworzenia Konta, są tożsame z danymi podanymi podczas składania Zamówienia;

  2. w przypadku pozytywnej weryfikacji, o której mowa w ust. 10a powyżej, Sprzedawca oznacza Opinię komentarzem „Zweryfikowany Klient”. Co do tych Opinii Sprzedawca zapewnia, że pochodzą od Klientów, którzy nabyli Produkt, którego Opinia dotyczy;

  3. w przypadku negatywnej weryfikacji, o której mowa w ust. 10a powyżej, Sprzedawca oznacza Opinię komentarzem „Opinia niezweryfikowana”. Co do tych Opinii Sprzedawca nie zapewnia, że pochodzą od Klientów, którzy nabyli Produkt, którego Opinia dotyczy.

 

  1.  Odpowiedzialność Sprzedawcy za brak zgodności Produktu z Umową Sprzedaży.

  1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta za brak zgodności Produktu z umową, istniejący w chwili jego Dostawy i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy.

  2. Produkt jest niezgodny z Umowa Sprzedaży, jeżeli:

  1. nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;

  2. nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Klienta, w tym przedstawiając próbkę lub wzór; 

  3. nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia; 

  4. została Klientowi wydana w stanie niezupełnym.

  1. Sprzedawca ponosi wobec Klientów odpowiedzialność za wady Produktu na zasadach określonych w przepisach Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Przedsiębiorców odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady określona w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego zostaje wyłączona. 

  2. Jeżeli Produkt ma wadę, Klient może:

    1. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia;

    2. żądać wymiany Produktu wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Produkt wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Produktu wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.

  3. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy, o którym mowa w § 2 ust. 2a Regulaminu. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca.

  4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Produktu Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Produktu na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Produktu. Jeżeli Klient żądał wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy Sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Produktu lub usunięcia wady.

 

  1. Reklamacje.

  1. Klient może złożyć Reklamację Produktu lub Usług Nieodpłatnych, składając zgłoszenie reklamacyjne:

  1. listownie na adres, o którym mowa w § 2 ust. 2a Regulaminu,

  2. za pośrednictwem poczty elektronicznej, o którym mowa w § 2 ust. 2b Regulaminu;

  3. wykorzystując dostępny na Stronie Internetowej formularz reklamacji.

  1. W celu przyspieszenia rozpatrzenia Reklamacji Produktu, Sprzedawca zaleca, by zgłoszenie reklamacyjne zawierało:

  1. imię i nazwisko Klienta / nazwę Klienta,

  2. adres do korespondencji / adres poczty elektronicznej, na który Sprzedawca ma wysłać odpowiedź na Reklamację, o ile Klient życzy sobie i wyraża zgodę na otrzymanie odpowiedzi na Reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej / poczty tradycyjnej,

  3. numer zamówienia,

  4. kod reklamowanego Produktu,

  5. dokładny opis wady i datę jej stwierdzenia,

  6. żądanie Klienta,

  7. dowód zakupu,

  8. preferowany przez Klienta sposób poinformowania o sposobie rozpoznania Reklamacji.

  1. W celu przyspieszenia rozpatrzenia Reklamacji Usług, Sprzedawca zaleca, by zgłoszenie reklamacyjne zawierało:

  1. imię i nazwisko Klienta / nazwę Klienta,

  2. opis Usługi Nieodpłatnej, której dotyczy Reklamacja,

  3. adres poczty elektronicznej, podany w Formularzu Rejestrowym,

  4. preferowany przez Klienta sposób poinformowania o sposobie rozpoznania Reklamacji,

  5. adres do korespondencji / adres poczty elektronicznej, na który Sprzedawca ma wysłać odpowiedź na Reklamację, o ile Klient życzy sobie i wyraża zgodę na otrzymanie odpowiedzi na Reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej / poczty tradycyjnej.

  1. Zakres zgłoszenia reklamacyjnego, o którym mowa w ust. 4 i 5 powyżej, jest przykładowy, Klient nie jest zobowiązany do korzystania z niego oraz nie wpływa na skuteczność Reklamacji.

  2. Reklamację można złożyć na formularzu reklamacji, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do Regulaminu. Formularz Reklamacji jest przykładowy, Klient nie jest zobowiązany do korzystania z niego oraz nie wpływa na skuteczność Reklamacji.

  3. W celu rozpatrzenia przez Sprzedawcę Reklamacji Produktu, Klient dostarcza Sprzedawcy reklamowany Produkt na adres, o którym mowa w § 2 ust. 2a Regulaminu, z dopiskiem „Reklamacja”.

  4. Sprzedawca zobowiązują się do rozpatrzenia każdej Reklamacji niezwłocznie, nie później, niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia oraz poinformuje Klienta o sposobie jej rozpatrzenia, przesyłając odpowiedź zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacyjnym.

  5. W przypadku wystąpienia braków w złożonej Reklamacji, Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie, niezwłocznie, nie później jednak, niż w terminie 7 dni od dnia otrzymania wezwania przez Klienta.

  6. W przypadku uznania złożonej reklamacji, Klient nie ponosi żadnych kosztów związanych z postępowaniem reklamacyjnym.

 

  1. Gwarancja.

  1. Produkty mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Produktu bądź dystrybutora.

  2. W wypadku Produktów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji jest każdorazowo prezentowana na Stronie Internetowej Sklepu oraz przesłana na Trwałym Nośniku Klientowi po złożeniu przez niego Zamówienia.

 

  1. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży.

  1. Zgodnie z treścią art. 27 ustawy z dnia 21 lutego 2020 r. o prawach konsumenta, Konsument ma prawo odstąpić od Umowy Sprzedaży w terminie 14 dni, bez podania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów, o których mowa w ust. 8 i 10 poniżej. 

  2. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży nie przysługuje w przypadku, gdy przedmiotem Umowy Sprzedaży jest Szablon.

  3. Bieg terminu do odstąpienia od Umowy Sprzedaży rozpoczyna się od objęcia Akcesoriów w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią, inną niż Dostawca, a w przypadku Umowy Sprzedaży, która obejmuje wiele Akcesoriów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Akcesorium, partii lub części.

  4. Konsument może odstąpić od Umowy Sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, poprzez wysłanie pisma za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres, o którym mowa w § 2 ust. 2b Regulaminu. Oświadczenie może zostać również przesłane pocztą tradycyjną wraz ze zwracanym Akcesorium na adres, o którym mowa w § 2 ust. 2a Regulaminu, z dopiskiem „Zwrot – Odstąpienie”. 

  5. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 4 powyżej, można złożyć na formularzu odstąpienia, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu.

  6. Do zachowania terminu do odstąpienia od Umowy Sprzedaży wystarczy wysłanie oświadczenia, o którym mowa w ust. 4 powyżej, przed upływem terminu do odstąpienia od Umowa Sprzedaży, o którym mowa w ust. 1 powyżej.

  7. W przypadku skorzystania przez Konsumenta z prawa odstąpienia, Umowę Sprzedaży uważa się za niezawartą. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

  8. W przypadku skorzystania przez Konsumenta z prawa odstąpienia od Umowy Sprzedaży, Konsument ma obowiązek zwrócić Akcesorium Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy Sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Akcesorium przed jego upływem na adres, o którym mowa w § 2 ust. 2a Regulaminu.

  9. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Akcesorium. 

  10. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Akcesorium inny, niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów, wykraczających poza najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.

  11. Jeśli ze względu na swój charakter Akcesorium nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Konsumenta o kosztach zwrotu Produktu na Stronie Internetowej.

  12. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Akcesorium będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Akcesorium.

  13. W przypadku skorzystania przez Konsumenta z prawa odstąpienia od Umowy Sprzedaży, Sprzedawca:

  1. ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Akcesorium, z wyjątkiem kosztów, o których mowa w ust. 9 powyżej;

  2. dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami;

  3. może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Akcesorium od Konsumenta lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu odesłania Akcesorium, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  1. Zgodnie z treścią art. 38 ustawy z dnia 21 lutego 2020 r. o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów: 

  1. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy,

  2. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy,

  3. w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, tj. w przypadku nabycia Szablonu;

  4. w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia,

  5. w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, który po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,

  6. w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,

  7. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,

  8. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,

  9. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na Trwałym nośniku, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

  1. Pouczenie o prawie odstąpienia od Umowy Sprzedaży stanowi Załącznik nr 2 do Regulaminu.

 

  1. Zgłaszanie zagrożenia lub naruszenia praw.

  1. W przypadku, gdy Klient, osoba trzecia lub inny podmiot uzna, że treść opublikowana na Stronie Internetowej narusza jego prawa, dobra osobiste, dobre obyczaje, uczucia, moralność, przekonania, zasady uczciwej konkurencji, know-how, tajemnicę chronioną prawem lub na podstawie zobowiązania, może powiadomić Sprzedawcę o potencjalnym naruszeniu. Powiadomienie można przesłać:

  1. w formie pisemnej na adres pocztowy wskazany w § 2 ust. 2a Regulaminu;

  2. w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej wskazany w § 2 ust. 2b Regulaminu

  1. Sprzedawca powiadomiony o potencjalnym naruszeniu, podejmuje niezwłoczne działania mające na celu ustalenie faktu, przyczyny i okoliczności naruszenia, a także usunięcie ze Strony Internetowej Sklepu, treści będących przyczyną naruszenia.

  2. W przypadku otrzymania powiadomienia, o którym mowa w ust. 1 powyżej lub powzięcia przez Sprzedawcę informacji o uznaniu treści zamieszczonych lub opublikowanych przez Klienta na Stronie Internetowej Sklepu, za naruszające Regulamin, obowiązujące przepisy, prawa lub dobra osobiste Klienta, osoby trzeciej lub innego podmiotu, dobre obyczaje, moralność, przekonania, zasady uczciwej konkurencji, know-how, tajemnicę chronioną prawem lub na podstawie zobowiązania, Sprzedawca zastrzega sobie prawa do usunięcia lub zmodyfikowania treści zamieszczonych lub udostępnionych przez Klientów w ramach korzystania przez nich z Usługi Prowadzenia Konta.

 

  1. Ochrona danych osobowych.

Zasady ochrony danych osobowych Klientów oraz stosowania przez Sprzedawcę mechanizmu plików „Cookies” zostały określone w Polityce Prywatności, dostępnej pod adresem https://folia-ochronna.pl/content/3-polityka-prywatnosci

 

  1. Pozasądowe rozstrzyganie sporów.

  1. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie Regulaminu jest prawo polskie.

  2. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy, Strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. 

  3. Sprzedawca informuje Klienta będącego Konsumentem o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Mogą nimi być w szczególności rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których lista jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, w szczególności https://www.uokik.gov.pl/pomoc.php. Podmiotem uprawnionym, właściwym dla Sprzedawcy jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Krakowie (ul. Ujastek 7, 31-752 Kraków, http://www.krakow.wiih.gov.pl/).

  4. Sprzedawca informuje, że pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).

  5. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny oraz może mieć miejsce, gdy obie strony sporu wyrażą na to zgodę.

  6. Sprzedawca oświadcza, że nie korzysta z pozasądowego rozwiązywania sporów, o których mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.

 

  1. Postanowienia końcowe.

  1. Postanowienia Regulaminu nie mają na celu wyłączenia lub ograniczenia jakichkolwiek praw Konsumentów, przyznanych im na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. W przypadku ewentualnej niezamierzonej niezgodności Regulaminu ze wskazanymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy i są one stosowane przez Sprzedawcę.

  2. Jeżeli którekolwiek z postanowień Regulaminu zostanie uznane za niezgodne z prawem, nieważne lub w inny sposób nieskuteczne lub niewykonalne w zakresie przewidzianym przepisami prawa, to w tym zakresie zostaje ono wyłączone. W pozostałym zakresie Regulamin pozostaje w mocy.

  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo dokonywania zmian Regulaminu z przyczyn prawnych lub organizacyjnych. 

  4. Informacja o zmianie Regulaminu:

  1. Klientom posiadającym Konto, zostanie przesłana na adres poczty elektronicznej Klienta, podany przez niego podczas Rejestracji, co najmniej na 14 kolejnych dni kalendarzowych przed wejściem w życie zmian w Regulaminie;

  2. zostanie opublikowana na Stronie Internetowej pod adresem https://folia-ochronna.pl/content/2-regulamin-sklepu przez okres co najmniej 14 kolejnych dni kalendarzowych przed wejściem w życie zmian w Regulaminie.

  1. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie podanym w treści zmienionego Regulaminu, nie wcześniej jednak niż po upływie 14 dni kalendarzowych od momentu wprowadzenia zmiany Regulaminu.

  2. Zmieniony Regulamin będzie wiązał Klienta, który posiada Konto, o ile – w przypadku braku akceptacji zmian – Klient nie złoży oświadczenia o braku akceptacji zmian Regulaminu, co jest równoznaczne z wypowiedzeniem Umowy o Świadczenie Usługi Konta Klienta zgodnie z postanowieniami, o których mowa w § 10 ust. 12b Regulaminu.

  3. W przypadku dokonania zmiany Regulaminu wszystkie Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany Regulaminu będą realizowane zgodnie z Regulaminem w brzmieniu obowiązującym w dniu złożenia Zamówienia.

  4. W sprawach nieuregulowanych Regulamin mają zastosowanie obowiązujące przepisy prawa polskiego i unijnego, w szczególności uregulowane w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady 1150/2019 z dnia 20 czerwca 2019 r., Ogólnemu Rozporządzeniu o Ochronie Danych Osobowych nr 679/2016 („RODO”) z dnia 27 kwietnia 2016 r.

  5. Ewentualne spory powstałe między Sprzedawcą a Klientem, których nie udało się rozwiązać w sposób określony w § 17 Regulaminu, rozstrzygane będą:

  1. w przypadku Klienta będącego Konsumentem, przez sąd powszechny właściwy zgodnie z przepisami Kodeksu Postępowania Cywilnego,

  2. w przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą, przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Sprzedawcy.

  1. Integralną częścią Regulaminu są Załączniki:

  1. Nr 1: Wzór formularza Oświadczenia o odstąpieniu od Umowy;

  2. Nr 2: Pouczenie o prawie odstąpienia od Umowy;

  3. Nr 3: Polityka Prywatności;

  4. Nr 4: Wzór formularz Reklamacji.

Wzór formularza reklamacji.pdf

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem  31.07.2024 i obowiązuje do Umów zawartych od tego dnia.